沖縄県産業振興公社のOKINAWA型産業応援ファンド事業に採択された、伊江島漁業協同組合による観光漁業(漁師体験)プログラムのブランドデザインを担当しました。伊江島漁師体験プログラムの名称を「い〜しま 海人遊学」とネーミングしたことでこのプログラムの機能と情緒を効果的に表現しています。ロゴデザインは名刺や封筒をはじめタオルやのぼり、ポロシャツ、下敷きや横断幕など様々にデザイン展開し、ブランド体験への期待と臨場感が感じられる構成となっています。オリジナル撮影を行ったパンフレットやWEBサイトも見応えのある仕上がりとなりました。
We were responsible for the brand design of the "Ie jima Uminchu Yugaku" fishing experience program, which was selected for the Okinawa Industrial Promotion Corporation's OKINAWA-type Industry Support Fund. The name effectively conveys both the practical and emotional aspects of the program. Our logo design has been applied to various items such as business cards, envelopes, towels, banners, polo shirts, and desk mats, creating an immersive brand experience. We also produced visually appealing brochures and a website with original photography.